REGULAMENT INTERN HOTEL VICTORIA

Regulamentul de ordine interioară și normele de comportament prezentate mai jos au rolul de a stabili premizele funcționarii în condiții civilizate și conform normelor legale.

Nerespectarea acestora de către turiști obligă administrația la luarea măsurilor de neacceptare sau excludere a acestora din hotel.

 
 
I. TARIFE

Tarifele HOTEL VICTORIA*** diferă în funcţie de disponibilitate, perioada si de numărul de persoane din cameră.

• Copiii cu vârste cuprinse între 0—6 ani au gratuitate atât la cazare cât și la mic dejun, fără pat suplimentar.

• Copiii cu vârste cuprinse între 6—11 ani achită 120 lei/noapte și beneficiază de pat suplimentar și mic dejun.

• Copiii cu vârsta de peste 12 și adulții achită 150 lei/noapte și beneficiază de pat suplimentar și mic dejun.

Numărul maxim de copii acceptați într-o camera este de 2, dintre care doar unul cu vârsta de peste 12 ani este acceptat. În acest caz, pentru al doilea copil, se percepe obligatoriu taxa pentru pat suplimentar, chiar și în situația în care aceștia au sub 6 ani, taxa fiind de 120 lei/noapte sau 150 lei/noapte, după caz.

 
 
II. POLITICA DE REZERVARE & PLATĂ

Rezervarea se face prin intermediul următoarelor mijloace:
1. Email: office@hotelvictoriaeforie.ro sau hotelvictoriaeforie.ro/rezervari
2. Telefon Recenție: 0726 503 519 / 0341 486 305 (disponibil doar pe perioada sezonului, Iunie — Septembrie).

• Pentru efectuarea rezervărilor, clienții vor achita un avans din valorea totală a serviciilor turistice solicitate după confirmarea disponibilității spațiilor de cazare.

• Plata se poate face prin virament bancar sau prin card de credit/debit, card de vacanta sau tichete de vacanță.

• Clientul este obligat să achite întreaga valoare a sejurului la check-in.

• Contravaloarea sejurului este nereturnabilă în caz de anulare.

• Turistul este responsabil pentru verificarea informațiilor trecute în factură pentru a nu apărea neconcordanțe legate de serviciile solicitate.

• Rezervarea se consideră finalizată numai după încasarea de către societatea noastră, SC GANINAVA SRL, a avansului solicitat. Avansul este nereturnabil.

• În cazul persoanelor care nu au rezervare în prealabil, Hotel Victoria*** nu garantează disponibilitatea camerelor dorite la momentul cazării.

 
 
III. PLATA CU CARDUL / PLATIONLINE

• Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).

• Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.

• Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlățiOnline.

• Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlățiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs., ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în siguranță.

• Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în LEI, la cursul de
schimb al băncii dumneavoastră.

• Pentru plata cu cardul, tranzacția va apărea pe extrasul de cont cu numele HOTELVICTORIAEFORIE

 
 
IV. REZERVARE & CONFIRMARE PLATĂ

• Clientul va primi un email de confirmare imediat după finalizarea comenzii / rezervării și confirmarea plății.

• Pentru a face dovada rezervării este nevoie doar de actul de identitate.

 
 
V. POLITICĂ DE ANULARE & RETUR

• Orice anulare PARȚIALĂ sau TOTALĂ a serviciilor comandate de beneficiar trebuie făcută în scris.

• Anularea sau modificarea rezervării de către turist se poate face la adresa de email office@hotelvictoriaeforie.ro sau la numerele de telefon: 0726 503 519 sau 0341 486 305 (disponibil doar pe perioada sezonului, Iunie — Septembrie).

• Orice modificare a sejurul trebuie făcută cu minim 7 zile înainte de check-in pentru a putea fi luată în considerare. În caz contrar, nu vom putea reprograma data sejurului iar suma plătită va fi nereturnabilă.

• După finalizarea rezervării, clientul are 24 ore în care poate să se răzgândească. După acest timp, contravaloare sejurului sau avansul plătit sunt nereturnabile.

• Plata integrală a sejurului trebuie efectuată înainte de intrarea în cameră. Plata integrală a sejurului este nereturnabilă, astfel încât dacă clientul dorește să renunțe la o zi sau la câteva zile de cazare în timpul sejurului, restituirea parțială nu este posibilă.

• Returul sumei este posibil doar în situația în care în maxim 24h clientul sesizează că există o neînțelegere sau e o greșeală în comandă/rezervare.

 
 
VI. RETURNARE PE CARD

• Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de 3—30 de zile de la acceptarea returului.

 
 
VII. POLITICĂ DE CHECK-IN & CHECK-OUT

• Cazarea se face începând cu orele 16:00, iar predarea camerelor se face cel mai târziu la orele 12:00. In perioadele aglomerate, programul de check-in poate suferi modificari.

• În cazul în care doriți să vă cazați înainte de orele 16:00, cazarea se face în funcție de disponibilitate.

• În cazul în care doriți să eliberați camera mai târziu de orele 12:00, dar fără să depășiți orele 18:00 sunteți obligat să ne anuntați cu minim 7 zile înainte, iar dacă disponibilitatea camerelor permite acest lucru se va achita la recepție o taxă suplimentara „late check-out” reprezentând jumătate din tariful de cazare al unei camere, fără mic dejun.

• În cazul în care doriți să eliberați camera mai târziu de orele 18:00 sunteți obligat să ne anuntați cu minim 7 zile înainte, iar dacă disponibilitatea camerelor permite acest lucru se va achita la recepție o taxă suplimentară „late check-out” reprezentând valoarea unei nopți de cazare, fără mic dejun.

• Oaspeții care eliberează camerele până la ora 12.00 pot lăsa bagajele la recepție, într-un spațiu dedicat acestui serviciu, pentru un interval de 24 de ore fără costuri suplimentare. Hotelul nu își asumă răspunderea pentru eventualele pierderi sau furturi în acest caz.

 
 
VIII. REGULI DE ORDINE INTERIOARĂ ÎN HOTEL

• Pe perioada șederii în HOTEL Victoria*** turiștii au obligația de a păstra curățenia.

• Nu aveți voie să introduceți alimente și băuturi în incinta complexului.

• Preparatele pentru MIC DEJUN se servesc DOAR la mic dejun, în restaurant sau pe terasa acestuia.

• Nu este permis nudismul sau orice formă de exhibiționism în cadrul complexului.

• Șezlongurile sunt gratuite și nu se rezervă prin așezarea unui prosop.

• Deteriorarea de către turiști a oricărui obiect din inventar, al Hotelului Victoria*** atrage răspunderea materială a acestora privind achitarea daunelor.

• Hotelul nu percepe taxă pentru Internet și nu își asumă răspunderea pentru eventualele defecțiuni sau lipsei sporadice a semnalului cauzate de furnizorul de internet sau a suprautilizării acestuia de către turiști.

• Hotelul dispune de parcare proprie în interiorul unității, în limita locurilor disponibile. Nu se fac rezervări pentru locul de parcare.

• Hotelul nu percepe taxă de parcare și nu își asumă răspunderea pentru eventualele probleme apărute (furtul din/de mașini, avarieri datorate manevrelor greșite, etc.).

• Hotelul nu își asumă responsabilitatea pentru furturile din incintă. Bunurile de valoare trebuie păstrate la seiful de la recepție. Bunurile se predau pe bază de proces verbal de predare—primire.

• Turiștii din afara complexului NU au acces la facilitățile din cadrul hotelului, precum: piscină, pool bar.

• Turiștii din afara complexului au acces la facilitățile contra cost, precum: Mic dejun.

 
 
IX. REGULI DE ORDINE INTERIOARĂ ÎN CAMERE

• După ora 8:00 și până la ora 16:00, de Luni până Duminică începe serviciul de curățenie în camerele care nu prezintă semnul „DO NOT DISTURB”.

• Conform Cap. CRITERII GENERALE din OMT 65/2015 privind clasificarea structurilor de primire turistice, lenjeria și prosoapele se schimă la 3 zile respectiv 2 zile, în cazul sejururilor prelungite. În
caz de forță majoră puteți face cerere la recepție pentru schimbarea lenjeriei / prosoapelor.

• Prosoapele NU se folosesc în afara camerelor.

• Produsele MINI—BAR se consumă contra—cost conform prețurilor din meniul afișat pe ușa minibarului.

 
 
X. REGULI LA PISCINĂ

• Este interzisă frecventarea piscine dacă prezentați simptome de boli dermatologice, leziuni ale pielii, chiar dacă pielea este protejată cu orice fel de pansamente medicale. Afecțiunile de sănătate ascunse, nedeclarate, exonerează Hotel Victoria*** de orice responsabilitate.

• Copiii pot sta la piscina DOAR însoțiți de un adult.

• Hotel Victoria*** nu este responsabil pentru vătămările suferite de clienți în cadrul locației.

• Pentru copiii cu vârsta de până la 3 ani este obligatorie utilizarea de pampers special pentru apă.

• Săriturile în piscină sunt interzise.

• Nu se poate face rezervare pentru șezlong.

• Accesul la piscina hotelului este gratuit și este doar pentru clienții hotelului.

• Folosirea dușurilor înainte de utilizarea piscinei este obligatorie.

• Adâncimea maximă a piscinei este de 160 cm.

• Capacitatea piscinei este de 20 locuri.

• Orice persoană care utilizează piscina își asumă răspunderea pe durata utilizării acesteia.

• Piscina este deschisă zilnic între orele 08:00 — 20:00. Clienții trebuie să respecte orele de deschidere și închidere ale locației.

• Este interzis consumul băuturilor alcoolice și al alimentelor din afara unității.

• Vă rugăm să aveți grijă cu obiectele de sticlă în jurul piscinei. Este strict interzisă folosirea obiectelor de sticlă în piscină. În cazul în care se sparg, va trebui să suportați cheltuielile de curățare și de schimbare a apei.

• Este interzisă scuiparea, suflarea nasului sau urinarea în apă. Reactivii din apă vor indica persoana care face acest lucru și acesteia i se va imputa schimbarea apei din piscină precum și despăgubirea celorlalți clienți prezenți în piscină.

 
 
XI. PROGRAM SERVICII

• Micul dejun poate fi servit doar între orele 7:00 — 10:00, la restaurantul din cadrul hotelului.

• Pe durata zilei vă punem la dispoziție și barurile principale ale Hotelului Victoria***, cu următorul program: Pool bar — servește băuturi alcoolice și non-alcoolice în intervalul orar 10:00 — 21:00.

 
 
XII. SESIZĂRI ȘI RECLAMAȚII

• Reclamațiile privind calitatea serviciilor turistice prestate se vor face pe loc, în perioada șederii turiștilor în hotel.

• Reclamațiile făcute sub orice formă după plecarea turiștilor nu vor fi luate în considerare.

• Personalul hotelului se obligă să rezolve orice reclamație primită de la clienți în legătură cu serviciile prestate.

• Este interzisă folosirea unui limbaj obscen, necuviincios, unor gesturi indecente, violente, cât și afișarea unui comportament care să afecteze confortul și integritatea fizică a clienților sau a personalului locației.

• În cazul nerespectării prezentului regulament, hotelul nostru își rezervă dreptul de a exclude persoanele în cauză din cadrul unitatii.

 
 
DATE CONTACT

SC GANINAVA SRL
J13/1043/2001 / CUI. RO13841803
Sediu. Strada Cpt. Petre Romulus, 2 , Constanța
Hotel Victoria. Strada Brizei 6. Eforie Nord
office@hotelvictoriaeforie.ro
T. 0726 503 519